Wednesday 6 June 2012

City Square harini.

Hm, since aku dah lama tkupdate blog ni. Harini baru aku terasa nk update. Haha, LOL. Kayy, harini aku, Sofea Najlaa, Filza Syazrina dan Nadia Zain menapak dekat cs. Sumpah ramai gilaa harini dkt cs. Almaklumlah harini movie murah. So, kami pun tkketinggalan utk join sekali kaum kerabat yg lain tgk movie. Dh beli tiket dgn Kak Aimy dan Kak Nazatul kami pun jalan dulu memandangkan baru pukul 12.40 something. Movie start pukul 1.30. Hm, before masuk panggung kami duduk lah depan Cathay tu. Tiba tiba ada seseorang dtg. Thu siapa ? Zulhairi. Boyfriend nyaa si Filza. Dia dtg semata mata nk pujuk Filza sebab Filza merajuk dgn dia. Alolo, so sweet kan ? Haha, then dh masuk movie Zulhairi duduk lah sebelah Filza. Haa, sebelah Filza aku. Masa dalam movie aku sumpah annoying. Haha, bising bising dgn Filza. Dekak dekak semua. Zul tgk je kami berdua. Bhahaha. Masa dkt food court dgn masa jalan pun sama. Aku dgn muka tkthu malu buat lah macam macam muka buruk dan annoying dpn Zulhairi. Haha, muka tkthu malu. Zul cuma geleng kepala dan hanya mampu gelak je tgk aku. Haha, suka pulak aku melayan dia camtu. Haha, jgn jeles Filza. Aku main main je. Hee. Tp, harini sumpah best dan penatt !
Tkbest Eh ? Biraaahhhhhhhh :P

No comments:

Post a Comment